Monday, September 7, 2009

Tentang berbuka lagi *wink*

Lalalal saya baru siap mandi2 nie...Encik Tunangan baru hantar saya balik...petang tadi che de (makcik Encik Tunangan) ajak saya berbuka dirumahnye...huhuhu mekasih che de....(aiyo dari semalam asyik makan berbuka kat umah orang jerk...hahhaha)..

tapi harap2 tahun depan klu ada rezeki lebih pas kawen, ley ajak orang datang berbuka kat umah kami lak...huhuhu Amin....berbuka ramai2 memang best....nyummmy...hahahha tapi bagi saya bab makan memang yang paling best la...hahahah...;p



Mood arini: dah rasa lapar lagi...;p

4 comments:

TashadeNatasha said...

hahhaha. mkn je keje kau.
kang japg bar bir bur..hehehhe

kelakar tak?

Salasiah Ammar said...

bar bir bur tu bunyi perut ko ke sha?? whahahahah

TashadeNatasha said...

ceh buat tak tahu plak.
menyampah aku. hahaha

Hanyza Basirun said...

time waktu test td aku dgr ade perut seseorang berbunyi. huhu... =)