Sunday, February 21, 2010

M = Malas...Arini Saya Malas

Sampai jerk kat umah, saya terus mengadap laptop..huuhuh sebenarnye pagi tadi saya kuar jap, ada keje cikit...bile dah balik umah, nak sambung mimpi, rasanye malas la plak...arini saya rasa malas nak wat ape2, nak dok lepak depan laptop jerk...nak makan pon malas...eh tak2, saya tipu jerk...sekarang nie memang la kata taknak makan heheheh sebab saya baru lepas melantak roti canai telur + teh tarik ngan big Daddy tadi...saya mana tak ley makan...saya mesti kena makan at least 6kali sehari..wahahahahahha baru la perut saya nie sejuk jerk sebab kenyang....(tapi keding camtu gak badan saya nie..;p)

Pagi tadi mase otw kuar, saya bertembung ngan accident..aiyo betul2 sebelah kereta kitaorang tau..ni real tau, bukan main2..terperanjat saya bila tengok mamat yang naik motor tu tercampak gara2 bas mini yang tetiba jerk tukar lorong dengan cara berbahaya...ish2....syian mamat tu, tak pasal2 jadik mangsa kena langgar..ish2...eh? nape saya cerita pasal nie?? nie sume takda kena mengena dengan mood malas saya arini..hahahhah..ntah la..layan jerk la...;p..k la, dah malas nak tulis..


Mood Arini: mau aerobik jap lagi..

No comments: