Tuesday, June 29, 2010

Dulu..Sekarang..

"ketika pic ini dirakam - baby (2bulan 1minggu)"

Dulu saya sorang2 tapi sekarang saya dah ada family sendiri & bakal menjadi seorang ibu *wink*...
Dulu saya suka makan banyak2, tapi sekarang saya kena makan sikit2 tapi secara kerap...
Dulu saya suka makan paprik ayam, tapi sekarang saya geli makan ayam...rasa loya kalau nak makan ayam..(pelik tetapi benar, kalau sesiapa yang mengalami syndrom camni je yang percaya ;p)
Dulu saya bukan penggemar buah2an tapi sekarang kalau sehari saya tak makan buah, mulut rasa kelat jerk...
Dulu saya tak kesah kalau terlambat makan, tapi sekarang kalau makan terlambat cikit, perut rasa lapar sangat macam nak pengsan...
Dulu saya sangat cergas..eceh.., tapi sekarang kalau buat kerja lebih cikit saya akan cepat letih...
Dulu saya suka online shopping tudung2 & baju2, tapi sekarang saya lagi suka tengok barang2 baby hehehe...
Dulu dan sekarang memang banyak berubah...and I'm going to be a mummy...;)

No comments: