Sunday, July 11, 2010

Akhirnya..

Akhirnya saya tak dapat makan ikan talapia goreng sambal...itu ayat yang mampu saya ungkapkan...agak sedih sebenarnya..dari malam tadi saya beria2 ajak Big Daddy pergi makan ikan talapia goreng sambal dekat Restoran Dulang Kg Baru..sebab saya cuma tahu restoran ni jerk yang jual ikan talapia goreng sambal macam yang saya nak...sebab dulu2 time study, selalu makan ikan talapia goreng sambal dekat sini..kalau dekat area rumah saya, saya tak tau plak restoran mana yang ada jual ikan talapia goreng sambal....kalau kat 'cowboy', konfem takda...wahaha dari aritu lagi saya sangat2 teringin ikan talapia goreng sambal tu..so tengahari tadi dengan bersemangat ajak Big Daddy ke Restoran Dulang yang saya bagitau tadi...tapi bila sampai kat restoran..akhirnya ikan talapia tu takda...hati dah sayu sikit dah ni..Big Daddy siap tanyakan kat pelayan restoran tu..rupa2nya bukan lauk ikan tu takda..tapi yang sebenarnya lauk tu dah habis...waaaa sedihnye...patut la dari time bersiap2 tadi..dah rasa macam tak sedap hati jerk..rupe2nya...ikan yang saya cita2kan dah habis....rasa nak nanges jerk...tapi saya tahan..ok rasa sungguh ngada2...nak tak nak saya terpaksa makan lauk lain tapi betul la saya memang sedih..touching jerk rasa..sambil makan, sambil touching..sambil makan, dok sebut lagi pasal ikan talapia..kalau ada ikan talapia ni mesti best...bla bla bla..sambil makan, sambil touching, sambil mengomel2..tapi habis jugak makan...wahahah ok2 tapi nasib baik Big Daddy janji akan bawak saya ke sini lagi untuk makan ikan talapia goreng sambal tu...kalau kawan2 tau kedai mana2 kat area Kota Damansara or TTDI yang ada jual ikan talapia goreng sambal pada waktu tengahari, bagitau la saya...saya teringin sangat ni...

"ikan talapia goreng sambal yang saya inginkan - saya google pic ini ;p"


Mood harini: saya sihat jerk alhamdulillah...sekarang dah masuk 4bulan..;)

No comments: