Thursday, August 12, 2010

Apa Cerita??

Semalam, permulaan puasa yang baik buat saya...walaupun malam semalam saya memang tak tido lena, sebab takut tak terbangun sahur & takut tak sempat masak sahur...huhuhu saya takmo big daddy lapar sebab tak sahur...tapi alhamdulillah semuanya baik2 saja 'wink'...

tapi pagi ini plak dimulakan dengan pagi yang agak mengantuk...maybe kurang tido...time puasa ni, seawal 4pagi saya dah bangun untuk masak lauk sahur...lepas sahur dapat la sambung tido (tapi sekejap je wawawawa) sebab time puasa, kena masuk ofis pukul 8...tapi takpela yang penting boleh balik awal pukul 4.30...lalaalla untuk berbuka saya beli makanan dibazar je sebab sangat tak rajin nak masak time penat2 balik kerja...so senang, pilih je la apa yang terasa nak makan...sekarang dalam kepala saya ni dah start pk nak masak apa plak untuk sahur esok...huhuuh awal betul pk, tapi memudahkan saya wat preparation lepas berbuka nanti..;p

1 comment:

Mawar misswateva said...

slow2 siah..
mule2 masak waktu sahur je.
nt lame2 masak waktu buke plak kan..;)