Monday, August 23, 2010

Mummy


Sejak 2minggu kebelakangan ni, baby dalam kandungan saya dah mula rasa pergerakannya...walaupun baby belum menendang secara aktif, tapi setiap pergerakannya membuatkan perut saya rasa geli2...kalau saya baring ke kiri atau ke kanan, baby pun ikut senget sama menyebabkan perut saya jadik senget sebelah bila bangun tidur...hahaha...tapi saya teruja sebenarnya bila teringat ada insan lain dalam perut saya ini walaupun saya masih belum tahu lagi jantinanya...lepas makan pulak, perut akan mengeras dan menegang lain macam...nak makan sekaligus banyak2 jangan buat pasal...huuhuh...sakit pinggang jugak makin menjadi2...

2 comments:

moi meme said...

awww! awa plak tk sabarr !! yay ! dpt lagii ank buah sdare *ek ? :p
nnti dy pgil awa "makcu wawa"
yay ..!
smoge kak siah sihat slalu yee :)

Salasiah Ammar said...

huuhh makcu awa yg shomel...;p