Tuesday, February 8, 2011

Cepat kilat

seharian melayan keletah Medina, buat saya terlupa semua yang lain...padahal ingat tapi tak sempat nak buat hahahah sekarang semua rutin harian saya perlu dibuat sepantas kilat...wahahha tak boleh nak lenggang mak Minah macam masa sebelum Medina dilahirkan....nak mandi pun kena cepat tak boleh nak macam gaya mandi kat spa... ala2 mandi kambing je yang boleh ;p...kalau Medina tengah tido, harus secepat mungkin siapkan semua kerja2 kat rumah supaya rumah tidak kelihatan seperti Zoo..lalalalla....my life is 100% change bile dah ada Medina, tapi saya sangat gembira bila ada Medina....tak perlu ucap apa2, cume lihat wajahnya...saya pasti senang hati dan gembira....mula2 memang agak kekok sebab selama berpantang, mak saya yang banyak membantu, tapi sekarang dah ok sikit....dan saya masih belajar untuk menjadi seorang ibu...

sementara puteri beradu, mama kena siapkan apa yang patut..;p

2 comments:

AizaZiha said...

si tomei medina tido yer, mama dh jadi lipas kudung wat keje umah..hehe..cian mama..dina tido lama2 skit tau, biar mama leh mandi lame2 skit nt mama bucuk lak xsempat nak sabun..hehe..nt nk belaja nyanyi lagu dina lah pasni..hihihi..

Dear Diary said...

hahahaha....100% changed rite our life since dah ade si kecik kan...huhuhu husna pun same...lately since mula kerja ni si kecik tido kejap2 jer and langsung tak nak tido sorang2..mesti nak tido sambil bergayut dengan nenen...huhuhuhu