Wednesday, April 13, 2011

Selepas berpantang

Pejam celik, pejam celik, beberapa hari lagi umur Medina nak masuk 4bulan.. Kalau orang berpantang 44hari or 100hari dah lama merdeka dah hahah...

Tapi saya still berpantang jugak bab makan2 ni... Setakat ni, Saya still tak minum ais, air berkarbonat, air kopi or teh...makan pun taknak yang pedas2 sangat...padahal dulu masa pregnant, sangat suka makan yang pedas2 & suke sangat makan ice cream...;p

Makan plak kena 6,7,8 kali sehari heheh saya sentiasa lapar ok huhu.. Wajib Minum susu, milo & horlicks hari2 supaya boleh banyakkan susu untuk Medina..wajib makan vitamin dan gamat.. Lagipun saya bersalin ceasar.. Tu yang lagi banyak kena jaga...lagi satu sebab saya masih full bfeed untuk Medina, tu yang saya berpantang lagi.... Supaya saya sihat, Medina pun sihat...;)

Ermm tapi ini cara saya la...sebab lain orang, lain caranya..kan2? ;p Sebab saya ada terima macam2 feedback dari orang bila tau saya still jaga makan sampai sekarang...tepuk dada, tanya selera... Lalalala

Medina & mama



- Posted using BlogPress from Salasiah's iPhone
Location: Home sweet Home, Kota Damansara

1 comment:

bokbong... said...

Wah tahniah2... kena pantang demi kesihatan baby