Friday, July 29, 2011

Dinner for 3 (PART1)

Malam tadi abah ajak mama & saya pergi dinner kat Hotel Holiday Inn Glenmarie...Macam biasa mama excited siapkan saya cepat2...mama kata saya kena makan kenyang2 dulu sebab kat sana takde makanan untuk saya.....mama kata lagi saya kena siap dulu, lepas tu mama nak siap plak....mama siap pesan, "Dina, nanti takmo nanges2 tau ae??"....ok mama, saya jawab dalam hati je.....bila saya dah siap, mama letak saya dalam kereta Fair lady saya....saya pun kena tunggu mama dan abah siap....hiash agak lama jugak saya tengok mama lilit2 tudung...yang saya suke tengok ialah kaler tudung tu sebab warna-warni....jap lagi Dina tarik ae mama....bila saya dah tunggu agak lama, saya pun mula start enjin fair lady saya guna mulut....mama terus siap laju2 dan terus angkat saya...heheheh sebenarnye saya risau juga, takut2 mama & abah akan tinggalkan saya....huh tapi nasib baik rupenya mama cepat2 angkat saya...maknanye saya tak kena tinggal yeah....masuk je kereta, saya terus tertido sampai kat hotel...huh nyaman betul air-cond ni, terus mata saya ngantuk....lepas tu saya bangun2 je, tengok2 saya dah ada kat hotel...mama terus kata, "anak mama dah bangun ye..." saya macam biasa duduk relek2 dulu dalam stroller...lepas dah boring baru saya buat bunyi sikit supaya mama angkat....bila mama dah angkat saya terus tunjuk aksi saya....tapi saya tak nanges sebab saya ingat pesan mama...bila mama & abah dah siap makan...kami pun ambil2 gambar dulu sebelum balik...tapi saya takde mood nak amek gambar...walaupun banyak kali mama pujuk suruh tengok kamera...ala mama ni, kan Dina ngantuk....mane ada mood nak senyum2 amek gambar....masuk je kereta saya dengar mama kata, makanan tadi tak best sangat macam kat Crowne Hotel....saya pun tak tahu memang tak sedap ke apa sebab saya mane ley rasa makanan tadi...kan mama dah kata tak boleh makan lagi....tapi saya lagi tak pasti bila masa mama pergi makan kat Crowne Hotel tu??? kenapa saya tak ingat?? ermm takpe la...yang penting baru je beberapa minit kereta jalan, saya tertido sampai kat rumah....Zzzzzzzz

tengah tunggu mama & abah siap

Dina dah bangun ni tapi nak relek2 jap

ini abah saya

Ni mama saya

saya nak pangku kat mama sebab dah boring dok dalam stoller....
++ Love is in the air ++

No comments: