Monday, July 25, 2011

Lari dari niat

Sesuatu yang jarang berlaku bila saya tak sabar2 menanti hari Sabtu berakhir hahah selalu saya tak suke bile dah masuk hari Ahad sebab itu bermakna esok harinya saya kena tinggalkan my little Medina di nursery...Saya tak suka bila Medina kena tinggal....kan alangkah bestnye kalau boleh bawak Medina ke office sekali...saya masih boleh jadi ibu berkerjaya walaupun ada anak....ok sila STOP angan2 tu...huhuhu
Ok2...  Saya jadi tak sabar nak tunggu hari Ahad sebab saya nak buat stok makanan untuk Medina + nak rasmikan hand blender yang baru dibeli hehehe...last week sangat frust sebab blender tetiba rosak dan dalam masa yg sama saya tak sempat nak siapkan puree apple untuk my little Medina....anda mungkin tak sedih, tapi bagi saya seorang ibu sangat frust dan sedih sebab tak sempat nak siapkan makanan untuk anak....mujur kurma & kismis dah sempat blend....dan yang pasti, hari Sabtu haritu....dapat jugak hand blender idaman hati...;p....Sebelum ni guna blender biasa je... Tapi sebenarnye saya tak kesah pun guna blender biasa.. Janji boleh guna dan makanan Medina sentiasa ada stok.....TAPI dah alang2 rosak.. Harus tukar dengan hand blender hahaha......Eh2 sebenarnya niat dihati saya bukan nak story pasal hand blender... NIAT sebenarnye saya nak share kat sume cara2 saya buat puree untuk Medina...tapi macam dah banyak sangat taip2...nanti saya sambung la story cara2 nak buat puree tu ae....huhuhu

ini dia hand blender idaman hati
medina n mama
medina dengan playmat upin ipin nya...;p

- Posted using BlogPress from Salasiah's iPhone

No comments: