Monday, July 18, 2011

Medina sudah 7bulan

Medina dah masuk 7bulan...kejap je kan?? kan?? kan?? Saya sendiri rasa begitu...hahah rasa macam baru semalam masuk hospital, masuk bilik Operate, baru kejap lepas berpantang dan bla bla bla...hahah sekarang Medina dah pandai merangkak sikit2..sebelum ni cume terror berundur je...hihihi merangkak ke depan tak reti huuhuh....Alhamdullilah...walaupun sebelum ini saya sedikit berduka sebab ada orang mempertikaikan kenapa Medina lambat merangkak...bukankah setiap perkembangan bayi itu berbeza2??? Kenapa perlu disamakan diantara satu sama lain...haish kadang2 tak paham orang spesis macam ini...adakah ini spesis 2 alam?? Wahahhaha apapun saya sebagai mama, dah tentu terasa hati bila bab ANAK dipersoalkan...ermm tu la manusia kan...Walaupun saya Ibu muda dan baru 1st time ada anak, tapi bukan la bererti saya tak tahu apa2....

ok sambung balik...Medina makin takley berenggang dengan saya...nak berkepit je huhuhu...kalau saya buat tak layan die, Medina mesti nanges nak kan perhatian...tapi nasib baik setiap pagi bile hantar kat nursery, Medina ok je...Dia seolah2 faham kena tinggal kat school ...sekarang Medina dah makan bubur nasi + puree sayur or buah...tapi sebenarnya dari Medina 5bulan die dah start reject nestum...die cume nak makan bubur nasi...mayb sebab bubur nasi mama die buat sedap kot...whahaahah...takley blah....



++ Love is in the air ++

2 comments:

Dear Diary said...

sal..kire cepat jugak lah tu ur lil merangkak tau...ada certain baby 8m pun still tak merangkak lagi..so, buat org2 diluar sana..please,,,jgn suka compare among da babies...coz setiap baby tak same kan..... :p

Salasiah Ammar said...

husna: thanks for support me dear...