Tuesday, July 5, 2011

Solid food untuk Medina

Hye semua, entry harini just nak share kat semua pasal instant bubur untuk my little Medina...sejak2 Medina dah makan bubur nasi, sejak2 tu la jugak saya kena bangun lagi awal bile time hari kerja...pukul5.30pg saya dah bangun untuk siapkan bubur Medina dulu...bila dah siap baru ley mandi...kena bangun awal sebelum Medina bangun huhu...tapi tu pun kalau saya bangun kol5.30pg, kadang2 Medina pun join bangun sekali hehheh...Medina memang alert betul bila saya bangun, konfem die pun join bangun jugak...kalau tak nanges memang bernasib baik, tapi kalau die nanges nak ajak kita main2, memang ley jadik alarm untuk Big Daddy bangun hahahah...

Dulu masa awal2 Medina start makan, saya just bagi puree yang ready made & nestum jerk kat Medina...tapi sekarang dah pandai dah sikit2 wat bubur nasi & puree buah sendiri...wahhahah walaupun amek masa cikit bile nak buat puree & bubur nasi ni, tapi demi my little Medina punye pasal, masa rehat & masa tidur pun sanggup saya korbankan...hahahah...Biasanya saya buat stok puree time weekend...buat stok untuk seminggu...so pagi2 nak pergi kerja takdela terkejar2 & bising2 nak blend2 itu ini...;p

Puree Lobak, Puree Kentang & Puree Pear


Puree kurma, Puree pisang, Puree pear & puree apple

++ Love is in the air ++

- Posted using BlogPress from Salasiah's iPhone

No comments: