Wednesday, August 24, 2011

24 Ramadhan

harini dah masuk 24Ramadhan...saya rasa puasa tahun ni yang paling cepat berlalu....saya harap saya dapat meneruskan puasa saya sampai akhir Ramadhan nanti....target memang puasa penuh tahun ni....hehehe 

Alhamdulillah persiapan raya sudah siap....yang saya paling excited bab menyiapkan persiapan untuk my lil Medina....1st time beraya bersama anak....memang mama Medina excited....owh ya...tahun ni saya buat close house....tak macam tahun lepas, saya open everyday hihihihi....reasonnya, semua barang2 saya sudah di'packing'...tinggal 2biji cawan, 2biji mangkuk, 2biji pinggan....whahahah bak kata semua tinggal DUA....KERANA saya akan meninggalkan D'Rimba tak lama lagi....memang dah sangat tidak lama....yang bagusnya, saya hanya belikan kuih raya buat mak, my mertua & pengasuh Medina saja....untuk rumah sendiri??? takde kuih raya....kan saya dah kata close house, so takde la nk beli kuih raya macam tahun lepas....huhuhuh....lagipun saya rasa tak sesuai tetamu nak datang dengan kotak2 yang berkeliaran ini....dah ley main nyorok2 dah...hahhaha

ok sambung balik....orang lain sibuk buat preparation kemas rumah...tapi saya sibuk packing barang...hohoho sedih nak tinggalkan D'Rimba sebab dah 2tahun stay sini...dari lepas kawen, sampai dah bersalin kat sini....tapi apakan daya....tapi kadang2 nak cepat2 jugak meninggalkan keadaan rumah yang macam kapal karam ini...dengan kotak2 yang bertimbun sana sini....semak2....Puan Sal, sila bergembira dengan keadaan semak ini...hehehhe


@ D'Rimba
pagi2 sampai ofis, mesti tick dulu....;p
ini baru sikit, siap ada kotak yang tak abis bukak lagi.......tapi yang nyata, hahahhahah takyah la tunjuk, malu jerk...;p
++ Love is in the air ++

No comments: