Tuesday, August 9, 2011

blog saya


Sudah dekat 2tahun lebih saya terlibat dalam dunia blogger...huhuhu macam dah lama sangat je kan...padahal orang lain lagi lama...hahahha dari entry zaman student, zaman dah bertunang, zaman dah kawen dan kini ke entry zaman keibubapaan plak...2tahun cepat berlalu dan macam2 yang sudah berlaku....tapi serius dulu saya memang tak berapa nak amek tahu pun pasal blog..nak menulis jauh sekali...kan dari dulu saya tak minat subjek penulisan heheheh....dan dari saya umur 7tahun pun bila cikgu tanya apa hobi saya, saya akan cakap hobi saya membaca, bukan hobi menulis pun...padahal saya juga tak seberapa rajin membaca, tapi tu macam jawapan basic yang  senang, ringkas dan tepat....hahhaha ntah apa yang saya rajin pun saya tak tahu dan macam masih keliru apa yang saya rajin sehingga kini...lol ;p...tapi yang saya pasti hobi saya sekarang ialah ber'blog'....kalau dari umur 7tahun dulu saya dah dapat kenal pasti hobi ni, dah semestinya saya jawab kat cikgu yang saya suka ber'blog' dengan mudah...hehehheh bukan tipu2 kata suke membaca...huhuhu tak baik tipu2...;p cube tengok penulisan entry pertama saya klik sini...agak kosong, tepu dan tiada idea...tapi saya start berjinak2 ayam dengan blog ni sejak teman setilam sebantal saya yang ajak tulis2 blog ni...motif utamanya supaya nanti bila dah berjauhan still ley tau perkembangan masing2....walaupun saya bukan seorang yang kreatif menulis...tapi saya tetap menulis jugak...sebab tu blog saya lagi banyak gambar dari tulisan...hehehh kalau saya tulis banyak2 tu maknenya saya memang tengah fokus 100% pada penulisan saya...apa2 pun yang penting saya sangat kelakar dengan entry2 masa diawal2 kemunculan blog ini hahah tu la orang tulis blog, saya pun nak tulis gak...lepas tu merapu ntah pape ntah...;p 

tajuk pertama blog saya ;p



++ Love is in the air ++

1 comment:

Cik Ecah said...

:) ok la tuh...
tgk skrng dah pro hehe