Sunday, August 14, 2011

Empat belas haribulan lapan

14 haribulan 8 telah melabuhkan tirainya....
Umurku meningkat lagi...
Kini aku sudah bergelar isteri & ibu...
Sepenuh masaku hanya untuk kerjaya dan keluarga....
Itu la kegembiraan hidupku....
wajah2 mereka melengkapkan kehidupanku....
tak perlu mencari2, tak perlu tercari2 dimana kegembiraan itu....
kerana semua, dah ada padaku....

Salasiah, selamat hari jadi buat diriku sendiri, sempena 14 haribulan 8 ini....
semoga aku berjaya mengharungi kehidupan ini....
semakin umur meningkat, dugaan juga makin tak jemu2 bertandang...
hidup tak semudah berkata-kata....
aku tak kuat...tapi InsyaAllah aku mampu buat....
semoga Allah beri semangat baru untuk umur baru ini....InsyaAllah...;)

++ Love is in the air ++

2 comments:

Soul Seeker said...

selamat hari lahir! semoga menjadi isteri dann ibu yang terbaik :D

jemput singgah blog cikpija

http://nurshifatuzzinnirah.blogspot.com

Salasiah Ammar said...

terima kasih cik pija..nnti saya terjah blog kamu plak..;)