Tuesday, August 16, 2011

misi kuih raya

seronok pergi kerja pagi ni.....jalan sangat lengang sebab kawasan Selangor bercuti sempena Nuzul Al-Quran....lagi seronok kalau saya dapat cuti jugak ;p....tapi saya kerja dikawasan KL....so sila jangan berangan walapun rumah saya dikawasan Selangor...heheheh....ok takpe la...cume misi saya sekarang ni ialah nak beli kuih raya...hahahha tapi saya tak cari jauh2 kot...sebab kat ofis saya ni pun dah macam2 ada...dah macam shopping complex dibuatnya....bukan setakat shopping complex, ala2 bazar Ramadhan pun boleh jugak...;p setiap minggu booth lain2 yang dibuka...duit saya pun mengalir dengan selaju2nya...umpama naik buai laju2 sampai pokok sena, apa dalam baju, sekuntum bunga cina...tak2 itu lagu untuk Medina...bukan lagu untuk duit...;p misi untuk baju2 raya sudah saya settlekan awal2...;) bukan bersemangat berlebih2an, cume saya tak suke kesesakan diakhir2 Ramadhan....heheheh

apa yang saya nampak sekarang macam2 kuih raya yang ada kat bawah ofis...hehhehe dan saya mahu beli yang ada didepan mata...buat kuih raya??? saya dah lama meninggalkan zaman buat kuih raya...huhuhu...sebab saya rasa yang tunjuk2 itu senang hihihih....dan sangat berpuas hati...whahahah (ni ayat orang malas ;p)...dan saya mula buat list kuih apa yang nak dibeli dan kepada siapa yang ingin diberi....hahhaha...haish tak sabar nak beli kuih raya...baru la rasa bahang nak raya...;p

suasana bazar ramadhan di ofis saya

macam2 jenis kuih

ala2 shopping complex

saya diantara orang2 yang suke berkunjung ke gerai2 itu..;p

kuih raya bersusun2
TAPI......ofis saya bukan hanya untuk bershopping dan penuh dengan hal2 duniawi saja....kat ofis saya ini juga akan ada ceramah agama pada setiap minggu dan juga majlis2 keislaman lain...bukan setakat dibulan Ramadhan ni saja....tapi tiap2 bulan lain pun memang ada aktiviti keislaman terutamanya ceramah agama...

kalau siapa biasa tengok ustaz dan ustazah ni mesti kenal...slot rancangan Semanis Kurma....tapi mutu gambar kurang memuaskan huhuhu

++ Love is in the air ++

1 comment:

Soul Seeker said...

wahh, dah mmg mcm bazar ramadhan dah kat opis kak sal tu. hehehee. :D