Tuesday, September 13, 2011

saat packing mem'packing'

Entah pape ntah tajuk entry saya... Asalkan boleh difahami oleh semua...kerja packing barang masih diteruskan dan masih tak habis2...sekarang bukan saya dan big daddy je yang buat kerja packing barang... TAPI my little Medina pun dah mula turun padang hahaha... Bila saya lipat2 kain simpan dalam box, die pun akan ambil kain yang saya dah lipat & konon2 macam die lipat jugak... Ok memang tak habis2 la kerja TAPI saya biarkan saja... Biar die explore apa yang dia suka...suke saya lihat gayanya yang beria2 tarik2 kain yang saya dah lipat...hehehe Medina, Medina...pandai plak ambil kain yang dah dilipat... Yang belum lipat, dia tak kacau pulak huhu memang riuh la jadiknye bila packing barang bertiga hihihi...abah, mama & Medina...;D love2 my family

letak dalam box supaya Medina tak sepah2kan barang

start mengemas kain yang dah dilipat dengan pantas

cuba untuk menarik dengan bersungguh-sungguh..

sengetkan badan cikit sebab rasa dah penat

letak dalam baby cot terus tertido...lor penat lipat kain rupenya...hahahha



Sent via Salasiah's iPhone


++ Love is in the air ++


Location:Kota Damansara

No comments: