Thursday, December 22, 2011

Tentang cake dan cupcakes

saya suke semua cake & cupcakes ini...hahhahah dah lama berangan nak order cake dan cupcakes sebegini....tapi selalu je tak berkesempatan....huhuuhuh.....walaupun saya bukan penggemar cake....tapi saya peminat design cake & cupcakes seperti ini....hihihiih....janji orang yang makan suke dan kata sedap....saya pun turut suke....yang penting cantik, sedap dan ada delivery services...wahahhaha memang saya suke....berbaloi2.....ada delivery services lagi saya suka...semudah meng'order' McD delivery...hahahhaha mengarut la tu....tapi memang terasa nak makan McD pun dah malam2 macam ni...---tet tet---...ok sambung pasal cake & cupcakes tadi....dah alang2 nak buat kenduri, baik order je terus siap2 cake & cupcakes idaman hati hihihihi....suke2 lagik...!!! ;p ok ntah pape ntah mama Medina ni....heheheh

chocolate cake with full fondant from All CupCakes Story..nyummmmy...;p

Double choc chip + cream cheese from Love the Crumbs....hehehe siapakah yang sudah mencuri cupcake ini?? hihihiih

Red velvet with cream cheese....from Love the Crumbs.....TQ jaja & kak eda.....;p


p/s: selalu berangan tetiba ada delivery cupcake untuk saya...wahhahaha mengada....;p


++ Love is in the air ++

No comments: