Thursday, March 28, 2013

35minggu - 2nd baby

Alhamdulillah sebab dah masuk fasa mengunggu hari....berat pun dah bertambah jadi 60kg hahahhah....dalam masa 2minggu naik 2kg...tapi memang dah agak dah naik sebab saya tengok kapasiti pemakanan saya makin bertambah2...hahhaha so far semuanya ok...baby pun memang dah pusing dan doktor kata kalau takde pape memang saya disuruh bersalin normal....jantina baby memang dah tau dari pregnant 4bulan lagi...InsyaAllah jika diizinkan mungkin kali ini baby BOY....saya tak secret2 pun kalau orang tanye jantina baby....heheheh saya bukan artis pun nak baget secret habis huhuhuhuuh....tapi kebanyakkannye yang umur2 senior dari saya memang dah boleh agak saya pregnant baby BOY...orang kata tengok perut, takpun seri muka...entah la hehehe tapi saya tau sebab doktor yang scan bagitau...*wink*

ok maka semalam pun checkup la untuk ke 35minggu...sekarang dah start checkup 2minggu sekali sebab dah nak dekat bersalin kan...saya macam biasa, setiap kali checkup memang ada satu perasaan yang sangat tak sabar2...sebab masa checkup kan boleh tengok baby hihi tu yang seronok tu....tapi serius ada sedikit kekecewaan sehingga harini sebab semalam masa checkup, doktor feveret saya takde... maka diganti dengan doktor yang tak berapa best walaupun saya anggarkan umur doktor tu jauh lagi tua dari doktor feveret saya...cara doktor tu tanya memang sangat tak menyenangkan...kira senang cakap saya tak puas hati la...dah la semalam menunggu agak lama...lepas tu doktor tak best lak...memang ku kecewa la.....tak macam doktor feveret yang memang slow & steady....hopefully 2minggu lagi doktor feveret saya ada....Almaklum la cuti sekolah, doktor pun nak bercuti gak dengan anak2 kan....tapi takpe la...janji semua keadaan ok....

++ Love is in the air ++

No comments: