Sunday, September 14, 2014

Bermula dari situ...

Bermula satu perkenalan dari FB pada Jumaat lepas....biasanya kalau orang tak kenal request friend, memang saya akan reject...tapi kali ni terniat nak approve orang yang add, sebab tengok pic profile nampak ok dan gaya ibu2...so saya pun approved...tiba2 petang Jumaat dapat msg dari Ella Zaid, friend yang saya baru approved tu...dan rupe2nya, my new friend ni nak tanya details pasal penyakit Biliari Atresia...sebab dia ada baca pasal penyakit ni pada blog saya dan sekarang keadaan baby dia lebih kurang Ameen tetapi masih menunggu result sepenuhnya dari doctor...

sebenarnya saya tak sangka jugak info ini boleh dijadikan rujukan sebab bagi saya, sebab semua cerita yang saya tulis adalah untuk rujukan dan mungkin satu hari nanti Medina & Ameen boleh baca sendiri apa yang saya coretkan....tapi saya memang berbesar hati untuk share pengalaman ini, supaya orang lain dapat sedikit info walaupun tak banyak dengan apa yang saya sharekan....

To my new friend Ella Zaid,
Harap bersabar dengan segala kemungkinan, saya pernah jatuh dan jauh lebih sedih dengan keadaan ini...tapi apa2 pun semangat dan kekuatan cuma boleh datang dari diri sendiri...semoga baby Ella yang gebu tu cepat sembuh sepenuhnya InsyaAllah...;)



++ Love is in the air ++

No comments: