Sunday, September 21, 2014

Kisahnya Roti Puri...

Kisahnya, saya tetiba rajin uli Roti Puri untuk breakfast hujung minggu...lagipun boring dengan menu breakfast yang sama...nasi lemak la, mee goreng la, nasi goreng la....tapi memang betul-betul 1st time saya uli tepung...sampaikan mak saya pun gelakkan bila tau saya belajar uli tepung...yela selamani dari dulu-dulu, kalau mak uli tepung, saya memang tak peduli sangat, sebab malas hahahhaha...tapi sejak-sejak dah ada anak ni, kena la belajar rajin sikit ya tak....tapi kalau kat kampung, kami panggil roti puri ni Lempeng Keras...heheheh tapi kalau kat kedai mamak panggil roti puri...apa-apa pun sama je janji jadi....so ini la hasilnye...hehehehhe...Enak dimakan bersama sambal tumis, sardin atau kari....;p


Tara...hasilnye hahahhahah

Resepi tengok kat sini...

++ Love is in the air ++

No comments: